Escolle os cursos nos que teñas interese e cubre o formulario de solicitude de praza.
Coas solicitudes recibidas abrimos un proceso de selección en función das prazas dispoñibles.
Se resultas seleccionada/o contactaremos contigo días antes da data de comezo do curso para facilitarche os datos de acceso e pagamento.
OBXECTIVOS:
-Afondar nas funcionalidades máis salientables da plataforma Canva.
-Traballar os distintos tipos de materiais e recursos relacionados coa avaliación que podemos elaborar ou modificar.
-Adquirir as destrezas necesarias en Canva para poder transmitir ao alumnado o xeito máis preciso de traballar coa ferramenta.
CONTIDOS:
Área 4. Avaliación e retroalimentación (Nivel B2. Adaptación)
Área 6. Desenvolvemento da competencia dixital do alumnado (Nivel B2. Adaptación).
-Actualizar os coñecementos previos sobre Canva tendo en conta as novas funcionalidades da plataforma
-Elaboración de materiais de avaliación en Canva
-Creación dos contidos máis axeitados para seren creados polo noso alumnado
David Ramos Castellanos
OBXECTIVOS:
O curso aportará ás asistentes unha base de coñecemento sobre os fundamentos do cine e
do audiovisual, así como das redes sociais. Ó rematar o temario terán as destrezas
necesarias para enfrontar un proxecto audiovisual dentro da aula co alumnado.
Traballarase dun xeito transversal, dando unha visión xeral do proceso cinematográfico pero
centrándonos na súa adaptación dentro dos centros educativos, tendo en conta as
dificultades e limitacións ante as que nos imos presentar.
O obxectivo principal é levar os coñecementos á práctica e acabar o curso facendo
películas imperfectas; películas con autoría propia, que falen das nosas preocupacións.
Saíremos perdendo o medo a falar e a expresarnos mediante as imaxes, traballar en equipo
e crear pezas que nos fagan sentir.
Obxectivos concretos:
● Vivir o proceso creativo do cine en todas as súas fases.
● Coñecer os fundamentos do audiovisual e a súa linguaxe.
● Acadar coñecementos técnicos básicos para utilizar material audiovisual: cámaras,
micrófonos, focos…
● Aprender a utilizar ferramentas dixitais concretas coma os programas de edición.
● Fomentar no alumando a autoxestión, o traballo en equipo, a investigación e a
creatividade, así como unha mirada crítica cara ó seu arredor.
● Crear referentes reais, baseando todos os exemplos e visionados no cinema galego
e no cinema escolar galego.
CONTIDOS:
TEMA 1: O CINE NAS AULAS
Que pode aportar o cine dentro da aula? Aínda que vivimos nunha sociedade totalmente
dixital, ás veces, é necesario parar e observar realmente todas as posibilidades que temos
na nosa man.
Falaremos do modelo Olloboi, do cine como ferramenta transversal e de como pode
empuxar ó alumnado a experimentar unha aprendizaxe significativa, potenciando a súa
autonomía para a toma de decisión, a súa confianza e a súa perseverancia á hora de
enfrontar un proxecto, así como un compromiso co mundo que os rodea.
TEMA 2: QUE É UNHA PELÍCULA? Tipos de películas, fases e equipos.
Unha película só se pode realizar con unha engrenaxe de persoas, que funcionan en cadea.
Cada unha ten unhas responsabilidades que cumprir para poder levar o proxecto cara
adiante. Cando todas funcionan, a engrenaxe avanza sen ningún problema.
Falaremos da tipoloxía das películas e de que tipos se adaptan mellor ás aulas. Entraremos
a través delas dentro do proceso cinematográfico, para entender as distintas fases que o
compoñen: a preprodución, a rodaxe e a posprodución. Por último, falaremos dos
departamentos que conforman un equipo de rodaxe, como se dividen e que
responsabilidades teñen.
TEMA 3: FUNDAMENTOS DO AUDIOVISUAL E ASPECTOS TÉCNICOS (a través
das RRSS)
Para poder rodar películas non só serve ter boas ideas, tamén necesitamos saber un pouco
sobre os fundamentos do audiovisual e da súa linguaxe; precisamos saber ler as imaxes
para poder despois escribir as nosas historias con elas.
Como hoxe en día case todas nós consumimos produtos nas redes sociais, explicaremos
todos estos fundamentos a través delas, deixando así os coñecementos ben prendidos e
exemplicados.
TEMA 4: FACER A NOSA PROPIA PELÍCULA
A mellor maneira de aprender cine é perderlle o medo a facer, levar todos os coñecementos
á práctica.
Este bloque dividirémolo en 3 partes, para poder levar o proceso cinemátográfico á práctica
(non vos asustedes, farémolo a pequena escala!)
Cada participante do curso terá que pensar unha idea que levar a cabo (algo moi sinxelo) e
desta forma, ir poñendo en práctica todos os pasos concretos do proceso cinematográfico,
ata formar a peza completa.
Poñer en práctica os coñecementos adquiridos levaranos a sentir moita máis seguridade á
hora de facer unha película na aula e guiar ó alumnado, pois xa saberemos que sendeiro
percorrer.
Todos os exercicios respecto á idea serán entregados coas correspondentes dúbidas, para
así poder levar un seguimento dos proxectos e poder dar resposta a todas as cuestións que
surxan no proceso coa máxima atención posible.
TEMA 5: A TRANSVERSALIDADE DO CINE. CONCLUSIÓNS E POSTAS EN
COMÚN
Agora que xa sabemos como facer unha película e os procesos que hai que seguir,
gustaríame que puxésemos en común cales son as dificultades que vedes dentro dos
centros, as dúbidas ou as preocupación. Tamén falar das motivacións, de si realmente
credes viable esta metodoloxía dentro das vosas aulas.
Sara Hermo.
OBXECTIVOS:
- Analizar os elementos nucleares que infúen no desencadeamento do conflito.
- Identificar os estilos de afrontamento do conflito que utilizan os profesionais da educación no contexto escolar.
- Recoñecer as principais técnicas e estratexias para a xestión de conflitos.
CONTIDOS:
- O conflito: causas, elementos fundamentas e tipoloxía.
- Estilos de afrontamento do conflito.
- Estratexias e técnicas de resolución de conflitos
Marcos Pérez Cardoso.
Mónica Pérez Mouriño.
OBXECTIVOS PREVISTOS
1. Analizar a nova regulamentación da formación profesional e o seu calendario de
implantación.
2. Coñecer a integración da formación profesional regrada e da formación para o
emprego, os novos graos que se van certificar e as diferentes modalidades de oferta.
3. Examinar a estratexia de dualización de toda a oferta de Formación Profesional.
4. Analizar as novidades en canto aos currículos e aos módulos que se van implantar.
5. Repasar os diferentes aspectos que afectan ao profesorado de formación
profesional en canto aos tres corpos actuáis (PES, PTFP e PSSFP) e as novas figuras
de persoal formador e experto.
CONTIDOS
1. As ensinanzas de formación profesional: dignificación e privatización.
2. A Lei Orgánica de FP e o Real Decreto que a desenvolve. Calendario de
implantación.
3. Integración da formación profesional regrada e da formación para o emprego. Os 5
Grados da FP: A, B, C, D e E.
4. Dualización da oferta formativa da FP dos graos D e E.
5. Novos currículos e módulos formativos e a súa implicación para o profesorado.
6. Situación actual dos corpos do profesorado de FP e novas figuras docentes.
Montserrat Pernas Bellas
Xosé Saiáns Torrado