Escolle os cursos nos que teñas interese e cubre o formulario de solicitude de praza.
Coas solicitudes recibidas abrimos un proceso de selección en función das prazas dispoñibles.
Se resultas seleccionada/o contactaremos contigo días antes da data de comezo do curso para facilitarche os datos de acceso e pagamento.
Que é H5P?
H5P é unha ferramenta de código aberto que che permite crear e compartir contido interactivo en liña cos estudantes e profesorado.
Con el, pódense crear actividades e recursos interactivos que se integran en plataformas de e-learning como EDIXGAL ou Moodle que se ofrecen nos centros da Consellería de Cultura, Educación e Universidade.
OBXECTIVOS
Coñecer os diferentes tipos de actividades interactivas que ofrece H5P
Explorar e utilizar unidades didácticas elaboradas en H5P
Crear actividades interactivas que permitan ao alumnado autoavaliarse nos nosos cursos moodle e EDIXGAL
Aprende a facer un seguimento de cada alumno coa información proporcionada
Descubrir webs que permiten o uso e descarga de elementos multimedia Creative Commons para as nosas actividades dixitais
CONTIDOS
1. Que é H5P. Plataformas compatibles con H5P. Lumi education. Uso das plataformas corporativas da consellería. ( 3.1.5.Protección de datos persoais, privacidade, seguridade e benestar dixital un rol referente.)
2. Distintos tipos de actividades interactivas: realidade aumentada, realidade virtual, vídeos, concursos, presentacións multimedia, simulacións, xogos educativos...
3. Elaboración de ctividades interactivas e de avaliación. Libros e vídeos interactivos, encher os ocos, opción múltiple, resposta curta, cuestionarios verdadeiro ou falso, cubrir os espazos en branco, arrastrar e soltar, marcar palabras.....
4. Configuración de comentarios despois de completar a actividade de avaliación. Personalización da aprendizaxe e corrección de erros e resultados para adaptalos aos diferentes estilos de ensinanza e necesidades de avaliación. Configuración da actividade para establecer criterios de puntuación, límites de tempo e outras opcións en función de requisitos específicos de avaliación.
5. Seguimento do progreso do alumnado nas actividades de avaliación. Lectura das respostas individuais dos alumnos, das puntuacións obtidas e do tempo de execución das actividades.
6. Busca actividades por materias e niveis na educación Lumi en liña para descargalas, modificalas e personalizalas.
7. As licenzas creative commons e o copyright . Páxinas onde descargar contido multimedia CC para as actividades interactivas
Manuel Ruíz Delgado
OBXECTIVOS:
• Coñecer que é un intelixencia artificial
• Afondar nas vantaxes e inconvenientes do seu uso
• Crear contidos personalizados empregando intelixencia artificial (IA)
• Empregar a IA como ferramenta auxiliar na avaliación do alumnado
CONTIDOS:
OBXECTIVOS PREVISTOS
-Analizar a combinación da parte física das empresas e entidades co software, IoT (Internet das cousas), comunicacións, migración a contornas 4.0, entre outros.
- Aplicar os sistemas de almacenamento e xestión de arquivos na nube (procesamento de datos, intercambio de información, execución de aplicacións, entre outros) nos diferentes sectores produtivos.
- Coñecer e relacionar a aplicación das tecnoloxías dixitais habilitadoras (THD) na mellora da produtividade e na eficiencia dos sistemas produtivos ou de prestación de servizos.
- Identificar os riscos e analizar con perspectiva crítica a influencia para o mercado do traballo e para o perfil dos empregos nos distintos sectores a estandarización destas tecnoloxías, fundamentalmente da IA, e da chamada “4ª revolución industrial”.
- Relacionar a IA (Intelixencia Artificial) coa recollida masiva de datos (Big Data) e o seu tratamento (análise) coa rendibilidade de empresas, administracións ou organismos equiparados.
CONTIDOS
1. Conceptos de economía circular e economía lineal.
2. Concepto de dixitalización. Contornas IT (Tecnoloxías da Información) e OT (Tecnoloxía de Operación).
3. Sistemas ciber físicos e a súa interrelación nos distintos sectores e empresas.
4. Principais funcións da nube (procesamento de datos, intercambio de información, execución de aplicacións, entre outros).
5. Tecnoloxías dixitais habilitadoras actuais: IoT, IA (Intelixencia Artificial), Big Data, tecnoloxía 5G, a robótica colaborativa, Blockchain, Ciberseguridade, fabricación aditiva, realidade virtual, xemelgos dixitais, entre outras. Vantaxes e riscos da súa implementación nos distintos sectores produtivos e implicacion no ámbito dos recursos humanos.
6. Intelixencia Artificial e Big Data. Análise máis alá de tendencias e prexuízos.
7. Directrices xerais para elaborar plans de transformación de empresas clásicas nun determinado sector ao concepto 4.0.
OBXECTIVOS:
• Coñecer os conceptos fundamentais da metodoloxía de aula invertida
• Elaborar un itinerario docente baseado nesta metodoloxía
• Traballar as diferente ferramentas dixitais que se precisan para a creación destes contidos
• Coñecer o emprego do podcast como ferramenta de ensino
• Elaborar pequenos podcast dirixidos especificamente ao ser empregados na aula invertida
CONTIDOS:
O concepto de aula invertida
Programar os nosos contidos en aula invertida
Introdución ao podcast
Principais ferramentas para a creación de aula invertida e podcast
David Ramos Castellanos
Xornadas de lingua e literatura, 26 de abril. 2025
MAÑÁ
9:45: Recepción e entrega de material.
10:00h. O autor fala da súa obra.MANOLO RIVAS.
11:00h. Exposición: Rosalía de Castro. Proclamar ao mundo que Galiza existe. Presentación e visionado. FRANCISCO RODRÍGUEZ, profesor e escritor.
11: 40H. Descanso.
12: Castelao: pensamento, arte e literatura.
XOÁN CARLOS GARRIDO COUCEIRO, profesor de filosofía e investigador.
KIKO DA SILVA, humorista gráfico e ilustrador.
MARTA DACOSTA, profesora de lingua e literatura e escritora.
TARDE
16:00h. As letras das cantareiras. MARÍA LADO, ecritora.
17:00h. Obradoiros.
Directrices para comentario de textos filolóxico. XOÁN LÓPEZ VIÑAS, profesor UDC.
Renovar o ensino da literatura.
Poesía nas aulas: entre o medo e a descuberta, ARANCHA NOGUEIRA, profesora de lingua e literatura e escritora.
18:00H. Directrices para comentario de textos lingüístico e literario. XOÁN LÓPEZ VIÑAS, profesor UDC.
Renovar o ensino da lingua.
Educar en tempos dixitais: redes sociais como ferramenta didáctica. NOEMÍ GARCÍA, profesora e creadora de contidos.
19:00H. CLAUSURA.
Actuación Musical. Cuarteto vocal Son de Corda. “Na casa deles”. Cancións e curtas con poemas de Manuel María, Álvaro Cunqueiro, Lorenzo Varela, Luis Pimentel, Uxío Novoneyra e Darío Xohán Cabana.